niedziela, 9 lutego 2020

powrót po przerwie

Witam...
Ostatni czas był usłany wieloma problemami i niepowodzeniami losu. 
Nawet brak mi słów, aby to opisać. 
Jak zawsze, gdy nie wychodzi mi w życiu moja dieta również leży... 
Jutro zaczynam ferie. 
2 tygodnie żadnych zmartwień. 
Plan na ferie?
Codziennie ćwiczyć i jeść zdrowo. 
Limit? Brak.
Mam w planach jeść jak zawsze na diecie ale nie liczyć kcal aby nie zaprzątać nimi głowy. 
Więc suma sumarum myślę że limity dzienne będą około 500-800 kcal.
Postaram się codziennie wieczorem zapisać i policzyć ile zjadłam, żeby wstawić bilans. 
Żegnam się też z wagą na te 2 tygodnie. Nie chcę jej widzieć aż do końca ferii.
Trzymajcie się chudo i lećcie wysoko motylki! 

2 komentarze:

  1. no w 2 tygodnie to spokojnie z 5 kg możesz schudnąć ;) powodzenia.
    https://magie-kitty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję ❤️ będę zaglądac do Ciebie 💞

    OdpowiedzUsuń